Roman Stolejda

Zakladatel Programmatic Media

Již nějaký ten archivní pátek působím na poli obchodu a marketingu, a to od roku 1996, kdy jsem začal pracovat v obchodním oddělení ve společnosti Sanoma. Následně jsem se pohyboval v tištěných médiích. Moje kroky vedly přes VLP, Mladou Frontu a Mafru. Korporátní prostředí nebylo to pravé ořechové, takže jsem se rozhodl vybudovat svou společnost s vlastní politikou. V roce 2015 jsem tedy založil společnost Programmatic Media, která je nyní součástí skupiny Media Bohemia.

„Jsem tak trochu workoholik, který svou práci miluje“

Vím, že se říká, že samochvála smrdí, ale jsem moc pyšný na to, že se mi podařilo sestavit tým profesionálů, kteří jsou zároveň i bezvadnou partou, což se samozřejmě odráží i v práci, kterou pro klienty tvoříme. Vážím si důvěry, nasazení a otevřenosti, se kterými do práce chodí. Můžu říct, že mám opravdu štěstí na lidi v mém týmu.
Klientům poskytujeme standardní i nestandardní marketingové služby a strategie. Téměř vše dokážeme odbavit „doma" od výkonnostní kampaně, přes kreativu, až po rádiovou kampaň, takže klient přesně ví, kdo se o něj stará a na koho se vždy může obrátit. Zároveň ke každému z klientů přistupujeme individuálně a vytváříme mu kompletní strategii na míru s využitím kanálů, které jsou pro něj nejefektivnější.
Přiznávám se, že jsem tak trochu workoholik, který svou práci miluje, když už se ale najde nějaký ten den volna, tak mám syna, dva psy a rád modelařím. Nikdy však není dost času na vše. Vždyť to znáte. 🙂

↓ ZÁZNAM Z VYSTOUPENÍ NA KONFERENCI ↓