Aktualityvšechny aktuality

Organizační pokyny

By 26. 2. 2023 No Comments

Vážení partneři a podporovatelé 14. ročníku akce Equal Pay Day, DĚKUJEME, že jste součástí nejvýznamnější konference o ženách v ČR a pomáháte nám tvořit otevřené prostředí pro ženské názory a expertízu. Dovolujeme si připojit Organizační informace a důležité kontakty pro naši další komunikaci a přípravy akce:

Termíny:

Místo konání:

  • Clarion Congress Hotel Prague, Freyova 33, Praha 9 Vysočany, do 3. patra s kongresovými prostory lze vyjet i výtahem z garáží NC Fenix, nebo z hotelového lobby

Doprava:

  • MHD – metro stanice Vysočanská, autobusy 136, 151, 152, 177, 183, 195, tram 6, 14
  • AUTEM – parkování v NC Fénix na 3 hodiny zdarma, o víkendu až 5 hodin

Potřebujete k nám doručit roll up, dárky do VIP tašek či tomboly, nebo cokoliv ke stánku?

➔ Dárky do červených VIP tašek (200 kusů) a tombolu prosíme doručit ve čtvrtek 30.3.2023 mezi 09:00 – 14:00 hodin.
➔ Firemní Roll up lze doručit do hotelu až do 18 hodiny.
➔ Stánky bude možné připravovat až od 19 hodiny díky předchozí probíhající akci.
Děkujeme za Vaši dochvilnost.

Vzhledem k velikosti akce Vás prosíme o čitelné označení obalů i roll upů (nebo vložení vizitky), abychom mohly garantovat jejich správné zabalení při vracení.

Důležité kontakty:

Rampa k nákladnímu výtahu je umístěna těsně před vjezdem do garáží vpravo. Rampa pro hotel je hned po pravé straně. Maximální výška vozidla 4m, zákaz vjezdu LPG/CNG vozů.
Prosím pozor! V hotelu NENÍ DOVOLENO používat nákladní výtahy bez dozoru hotelového personálu pod pokutou. S větším nákladem prosím kontaktujte přímo hotelovou koordinátorku: Annu Jílkovou, tel. 725 748 041.

MÁTE REZERVOVANÝ STÁNEK NA AKCI?
Příprava stánků na pátek 31.3. (či dvoudenní) je možná již ve čtvrtek 30.3. od 19 – 21 hodiny.

Příprava stánků na sobotu 1.4. je možná v pátek 31.3. od 19 hodiny,

Na každý den stavíme stánky zvlášť. Dvoudenní stánky se snažíme zachovat na stejném místě. Jiné varianty, časy či požadavky mohou být akceptovatelné pouze po dohodě s koordinátorkou, paní Alenou Borhyovou.

Stánek na akci připravujeme jako 1 stůl 180 x 90 cm s bílým ubrusem, 2 židle a prostor na Váš roll up. Jiné požadavky jako přívod elektrické energie prosím hlaste předem (je nutné objednávat). Wi-FI je v konferenčním prostoru zpoplatněna. Na každý stánek počítáme
standardně s účastí 2 osob. Po příchodu v den konání akce se prosím registrujte pro získání barevné pásky na registraci u šaten.

Děkujeme za zaslání kontaktní osoby za stánek na adresu alena.borhyova@bpwcr.cz.

Pokud budete přivážet velké množství materiálu nebo zboží na paletách, využijte prosím hotelové rampy a následujte pokyny zaměstnanců hotelu tak, abyste se v prostoru stihli všichni vystřídat. (viz výše)

UKONČENÍ AKCE: Sobota v 18 hodin – stánky v sále je možné uklízet až po skončení akce, tj. 18 hodin, stánky ve foyer je možné začít sklízet potichu od 17 hodin.

PRAKTICKÉ INFORMACE:
➔ Občerstvení
Celodenní pitný režim Vám můžeme nabídnout díky našim partnerům, jako osvěžující ochucený Birell od Asahi, nápojová ambulance nabídne kávu Loefbergs a kvalitní čaj je od Ahmad Tea.

➔ Váš brand & Equal Pay Day
Spojte svou značku z Equal Pay Day a využijte jedinečné příležitosti zviditelněním své značky. Pomocí hashtagu #equalpayday2023 nebo #ženysobě se připojíte ke všem partnerům akce i samotné kampani. Facebook, Linked IN, Instagram @bpwcr připojíte pořádající organizaci, nebo @equalpaydayczech akci samotnou. Bannery různých velikostí naleznete zde.

➔ Tombola & výtěžek a dárky
Děkujeme za vaše dárky do tomboly. Letošní výtěžek tomboly podpoří projekt TO DÁŠ! nadace Terezy Maxové dětem Významným dárcům děkujeme na sociálních sítích. Pokud máte zájem prezentovat Vaše produkty či služby v tombole a podpořit dobrou věc kontaktujte Terezu Blažkovou konference@equalpayday.cz.

Těšíme se na setkání s Vámi.
Za organizační tým Equal Pay Day
Zuzana Kazdová
Tel: 777 287 770