Generální partner konference

Společnost Philip Morris ČR patří mezi top zaměstnavatele v regionu zaměstnávající více než 1 300 osob, kteří významnou měrou přispívají k rozvoji společnosti a její transformaci. Pro to jim společnost vytváří vynikající pracovní prostředí, řadu příležitostí k osobnímu rozvoji a nabízí co možná nejlepší podmínky bez rozdílů. Tento přístup potvrzuje například certifikace rovného přístupu k odměňování EQUAL-SALARY. Jako součást přední globální organizace také klade důraz na udržitelnost ve všech aspektech podnikání a po více než třicet let významně přispívá na komunitní a charitativní projekty napříč širokým spektrem organizací i zaměření.

Generální partner Empower Day

Abychom naplnili naši vizi moderní české energetiky pro rok 2030, vytváříme pracovní podmínky, které podporují loajalitu zaměstnanců, jejich vysokou spokojenost a přitahují vhodné kandidáty se správnými dovednostmi. V praxi prosazujeme rovné příležitosti, stimulujeme spravedlivé zacházení a otevřenou komunikaci, podporujeme rozmanitost a umožňujeme lepší rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem. Snažíme se vytvářet prostředí, kde každý zaměstnanec může plně rozvinout svůj potenciál a profesně růst. Odmítáme jakoukoliv formu diskriminace. Zároveň chceme, aby se u nás všichni zaměstnanci cítili bezpečně: poskytujeme zaměstnancům dlouhodobou jistotu ohledně jejich práv, odměňování a benefitů. Jsme také jedni z prvních signatářů Charty proti domácímu násilí.

Odborný partner

Rovná odměna je systémový projekt Ministerstva práce a sociálních věcí pro snižování rozdílů v odměňování žen a mužů v ČR. Zapojuje do řešení všechny aktéry na úrovni veřejné správy, institucí i byznysu již od roku 2016. Výstupem jsou konkrétní nástroje jako kalkulačka reálných výdělků žen a mužů na trhu práce, Chytrý HR nástroj Logib – sebetestovací nástroj pro zaměstnavatele přejatý ze Švýcarska pro zjištění rozdílu v odměňování uvnitř organizace, metodické materiály pro předcházení vzniku nerovností a kontroly rovného odměňování u zaměstnavatelů. Společně s Úřadem vlády byl vydán Akční plán rovného odměňování žen a mužů 2023–2026. Je to vůbec poprvé, kdy se Vláda České republiky zavázala řešit nerovné odměňování prostřednictvím samostatného dokumentu. Veškeré výstupy jsou podloženy výzkumy a analýzami, dobrými praxemi ze zahraničí a osvětovou kampaní pro širokou veřejnost.

Pod záštitou

Hlavní mediální partner

Ve Skupině Nova si velmi ceníme rozmanitosti a inkluzivity, což jsou klíčové pilíře naší firemní kultury a strategie. Jako zaměstnavatel se zavazujeme k vytváření pracovního prostředí, kde je každý zaměstnanec ceněn, respektován a má možnost plně rozvíjet své profesní i osobní schopnosti. Pro podporu těchto hodnot jsme zavedli řadu iniciativ a programů. Ty zahrnují školení, konference a vzdělávací programy pro zaměstnance. Již několik let jsme mediálními partnery Equal Pay Day, nebo jsme součástí mentoringového vzdělávacího programu Business & Professional Women.

Partneři akce

The Central European Initiative (CEI) is a regional intergovernmental forum established in 1989, following the fall of the Berlin wall. It gathers 17 Member States in Central, Eastern and South-Eastern Europe.

It supports a united Europe with shared values embracing all countries, regions, peoples and citizens; and fosters the strengthening of capacities of its Member States towards good governance, rule of law and sustainable economic development for stability, social cohesion, environmental sustainability, security and prosperity.

Mars je rodinná firma s více než stoletou historií. Nabízí širokou škálu produktů pro spotřebitele a jejich zvířecí mazlíčky. Vyrábí některé z nejoblíbenějších značek na světě, jako jsou například M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, ORBIT®, SKITTLES®, UNCLE BEN’S® a spoustu dalších. Společnost se pravidelně umisťuje na předních příčkách v prestižní globální soutěži Great Place To Work®. Kanceláře společnosti jsou pet friendly a spolupracovníci si tak můžou přivést své domácí mazlíčky do práce s sebou. Mars se zaměřuje na angažovanost a motivaci svých spolupracovníků, jak firma nazývá své zaměstnance, a na naplňování pracovního potenciálu každého z nich.

Marsu záleží na diverzitě a v rámci této oblasti se mimo jiné soustředí i na odstraňování možných bariér pro ženy na jejich kariérní cestě do top managementu firmy. Celosvětově společnost přesáhla milník 40% žen v top managementu, ve střední Evropě máme více než 45% žen ve vyšších manažerských pozicích.

Allianz pojišťovna je součástí přední světové pojišťovací skupiny Allianz SE. Na český trh vstoupila v roce 1993 a během svého působení si vybudovala pevnou pozici jedné ze tří největších českých pojišťoven. Nabízí komplexní škálu pojišťovacích a investičních produktů pro soukromou i firemní klientelu.
Allianz chce být lídrem v diverzitě a poskytovat všem zaměstnancům stejné příležitosti. Proto společnost již v roce 2021 prošla procesem certifikace a jako první společnost v Česku získala certifikát EDGE ASSESS (The Economic Dividends for Gender Equality). V roce 2023 pak úspěšně prošla recertifikací. Hloubkový audit, který tato certifikace vyžaduje, potvrdil, že se Allianz pravidelně a systematicky věnuje platové rovnosti žen a mužů a že rovnost přístupu a příležitostí je součástí firemní kultury, všech směrnic a procesů, včetně náboru, odměňování, vzdělávání a plánování nástupnictví.

Teens zóna je tu pro holky i pro kluky, edukativní hry, soutěž i zajímavé přednášky. Míříte 12. dubna 2024 na Equal Pay Day? A ptáte se „Co děti“? V Teens zóně, pod patronátem Allianz, pro ně bude připravený zajímavý program a společně s vámi tak budou mít možnost zažít výjimečnou atmosféru výjimečného dne.

Jsme největší kreativní a technologická mezinárodní agentura u nás, která vznikla spojením agentur Wunderman Thompson a VMLY&R. Děláme kreativu světové úrovně – dokazuje to šestatřicet sošek lvů z prestižního festivalu v Cannes v naší vitríně. Víme ale, že stavět dlouhodobý úspěch značek jen na kreativě nestačí. Proto u nás propojujeme budování značek se zákaznickou zkušeností a obchodními řešeními.
Využíváme k tomu kombinaci různých expertiz, od klasické reklamy přes digitální komunikaci, data, marketingové technologie, zákaznické programy až po aktivace a sportovní marketing. Pražský tým agentury tvoří téměř 500 talentů. Mezi naše klienty patří například společnosti Česká spořitelna, Kaufland, Dr. Max nebo innogy. Součástí pražské pobočky je i tým, který pracuje pro globální klienty jako Ford, Microsoft či GSK.
Už přes deset let také rozvíjíme vlastní projekt – rodinný běžecký seriál RunTour, který je dnes v běžecké komunitě fenoménem. To, co umíme nejlépe, rádi propůjčujeme i na dobrou věc. Pravidelně spolupracujeme pro bono s neziskovou organizací Člověk v tísni, prostřednictvím RunTour podporujeme Nadaci Leontinka a pro Český paralympijský výbor aktuálně připravujeme komunikační kampaň na paraolympiádu v Paříži.

Jsme přední světová potravinářská společnost zaměřená svými produkty na zdraví: čerstvé mléčné a rostlinné výrobky, balené vody a speciální výživa pro děti i dospělé. V současnosti vlastníme nejrozsáhlejší sbírku fermentačních bakterií na světě a naším dlouholetým posláním je přinášet zdraví co největšímu počtu lidí prostřednictvím potravin. Do roku 2025 se chceme stát jednou z prvních nadnárodních společností, které získaly certifikaci B Corp™. Pro region CEE (zahrnující Danone ČR, Slovensko, Maďarsko, Rumunsko a Bulharsko) se nám to to již povedlo.
V ČR dlouhodobě podporujeme neziskové organizace jako jsou Chance4Children, FOD Klokánek, Čtyřlístek dětem, Naděje Praha a Brno, Dětský domov v Chomutově a některé potravinové banky. Jsme partneři neziskovek Nedoklubko a Právě Teď. A skrz naší nadaci 1000 dní do života se snažíme pozitivně ovlivňovat výživu kojenců a batolat. V práci podporujeme rovné podmínky pro všechny, výsledkem, čeho je, že máme nulový rozdíl v odměňování mužů a žen.

GasNet provozuje největší plynárenskou distribuční soustavu v České republice. Jako lídr energetické transformace připravuje Česko na obnovitelné plyny: vodík a biometan. „Diverzita zkušeností a názorů nám dává energii na cestě k udržitelnému plynárenství. Jsme bezpečným místem, kde je vítán každý profesionál,“ deklaruje společnost GasNet, která se roku 2022 jako první v České energetice stala signatářem Women’s Empowerment Principles (WEPs). Loni obdržela prestižní titul Férový zaměstnavatel s dobrou atmosférou 2023. Ten získávají nejlepší firmy na základě hodnocení od zaměstnanců na Atmoskopu.
GasNet se systematicky rozvíjí podle profesionálně řízené ESG strategie. Snažení GasNetu se dlouhodobě promítá do nezávislého ESG ratingu, který firma každoročně získává od mezinárodní agentury Sustainalytics. Ta zařadila GasNet mezi společnosti s vysokou úrovní řízení ESG. V porovnání s dalšími 95 plynárenskými společnostmi byl GasNet v roce 2023 vyhodnocen jako celosvětově 3. nejlepší.

Společnost ČEPS, jež je dlouholetým podporovatelem a aktivním účastníkem projektu Equal Pay Day, se v letošním roce rozhodla rozšířit svoji aktivní roli při prosazování rovných podmínek v odměňování mužů a žen ve společnosti a stala se bronzovým partnerem již 15. ročníku naší prestižní osvětové akce. „Equal Pay Day je v tuzemsku poměrně ojedinělým projektem s významným přesahem do firemní praxe. Pro ČEPS je tak přirozeným partnerem, protože prosazování rovných podmínek v odměňování mužů a žen je tématem, kterému se společnost věnuje dlouhodobě. Jde o velmi inspirativní setkání, z něhož si každoročně odnášíme spoustu zajímavých podnětů i praktických rad týkajících se nastavování férové nediskriminační firemní kultury. Ceníme si také možnosti navazovat nové kontakty a vzájemně sdílet praktické zkušenosti s renomovanými odborníky i s manažerkami z nejrůznějších oblastí podnikání,“ vysvětlila rozhodnutí stát se bronzovým partnerem Diana Procházková, ředitelka sekce HR a korporátní služby společnosti ČEPS.

Mediální partneři

Podporují nás

Produktoví partneři

Hospitality Heroes

Partnerské hotely, které poskytují ubytování pro zahraniční vystupující, podporují zvyšující se kvalitu programu EPD a nepřímo tím podporují DEI cíle projektu, jako je férové odměňování a rovné příležitosti. Zároveň představují Prahu jako atraktivní destinaci pro návštěvy z celé Evropy.

Network partneři

Komunity a organizace, které se hlásí k férovému odměňování a podporují rovné příležitosti v profesním a osobním životě.

Asociace udržitelného podnikání je platforma pro firemní udržitelnost. Rozumíme výzvám ESG, víme, jak zapojit principy udržitelnosti do každodenního fungování firmy a jak díky nim posouvat byznys.

MUMDOO je místo, kde si kariéra a rodičovství podávají ruce. Ukazujeme českým firmám, jak mohou posouvat svůj business díky zapojení talentu a profesních zkušeností rodičů, kteří momentálně pečují o malé děti. Na druhé straně pak dáváme rodičům možnost volby – aby se mohli i při péči o děti profesně zapojovat, pokud o to stojí, a nadále tak rozvíjeli v rámci mateřské a rodičovské své nabyté profesní dovednosti.

Asociace společenské odpovědnosti je největší iniciativou udržitelnosti a ESG v Česku. S jasnou vizí, aby se udržitelnost stala přirozenou součástí podnikání i fungování každé organizace v Česku, hájí zájmy více než 550 členů z řad korporátního, neziskového, vzdělávacího i veřejného sektoru. Udílí unikátní ocenění za naplňování globálních cílů – Ceny SDGs. Pod hlavičkou Giving Tuesday rozvíjí kulturu dárcovství v Česku. Stojí také za dobročinným e-shopem s udržitelnými dárky Nakup na Dobro.

Nejvýznamnější komplexní informační projekt o udržitelnosti pro firmy na českém trhu uznávaný i klíčovými hráči státní správy a EU.

Sloužíme jako severská platforma pro lidi a podniky, poskytujeme informace a vzdělávání a podporujeme obchodní příležitosti pro naše členy. Jsme prostředí pro prosazování udržitelného, genderově rovného a transparentního podnikání a dalších základních hodnot severských zemí.

AVPO ČR sdružuje více než sto neziskových organizací, převážně se jedná o neziskovky servisního typu (poskytovatele veřejně prospěšných služeb). Svým členům poskytuje všestranný servis a aktivně hájí a prosazuje jejich zájmy. Od roku 2014 je AVPO ČR správcem značky Prověřená veřejně prospěšná organizace (značky spolehlivosti), jejímž posláním je posilovat důvěru dárců a podporovatelů k neziskovým organizacím.

Výtěžek z prodeje hudby a koncertů slouží pro RESTART života lidí se zdravotním postižením. Poskytujeme jim mentální kouče a následné rozvojové, dovednostní a terapeutické programy, aby mohli skokově zlepšit své fyzické a kariérní možnosti. Spojujeme pomoc se zážitkem. Ani nota nazmar!

CARE pomáhá lidem ohroženým hladem, chudobou, ozbrojenými konflikty a klimatickými změnami. Realizujeme i dlouhodobé rozvojové programy, jež vedou k soběstačnosti místních komunit. Zaměřujeme se především na ženy a dívky. Jejich rozvoj považujeme za cestu k míru, vyššímu vzdělání rodin a celkové prosperitě širších komunit. CARE působí i v Česku, kde se zaměřuje na pomoc ženám podnikatelkám v rámci platformy www.propodnikave.cz.