Vystoupení generální ředitelky společnosti LEGO pro Českou a Slovenskou republiku Adriany Jahňákové na 13. ročníku konference Equal Pay Day bylo plné zábavy, kreativity i důležitých poselství. Věděli jste, že když dostaneme za úkol z kostek LEGO postavit kachničku, bude každá jiná a zároveň všechny správné? LEGO totiž podporuje kreativitu a ví, že na každý problém neexistuje jen jedno jediné řešení.
A právě tento přístup přiměl Adrianu před několika lety změnit místo a stát se součástí LEGO Group. Z marketingové ředitelky, která vedla marketingové týmy ve 100 zemích světa, se postupem času stala ředitelka generální.
Udělejte si malou chvilku a inspirujte se ženou, kterou baví marketing, kreativita a podpora žen a dívek.
Co se díky Adrianinu vystoupení dozvíte?
- Jaké je zastoupení žen v managementu společnosti LEGO?
- Jak je to v LEGO s Gender Pay Gap?
- Proč jsou pro LEGO vzorem malé děti?
- Zda se podle ní stereotypy omezují pouze na ženy.