Příprava konference, na které promluví více jak stovka úspěšných a inspirativních osobností, je opravdu náročná. Lehce se tak může stát, že se přihodí chybka, třeba při prodeji vstupenek. Nám ne, my máme spolehlivého parťáka.
Nám s prodejem e-vstupenek na EPD letos nově pomáhá prodejní program FAPI. Je to vlastně taková neomylná prodejní asistentka a účetní v jednom (podle nás musí být FAPI stoprocentně žena, protože multitasking zvládá na výbornou).
Na našem webu je vidět jako jednoduchý prodejní formulář, který vyplňujete, když se přihlašujete na konferenci. Za ním se skrývá celý automatizovaný pomocník, který nám notně ulehčuje od všech rutinních procesů spojených s objednávkou, od jejího přijetí přes fakturaci a spárování plateb až po samotné odeslání vstupenek.
Prodáváte-li webináře, e-booky, e-vstupenky a další virtuální služby, ale i fyzické zboží, jistě víte, kolik času tahle práce člověku zabere. Když ji přenecháte FAPI, můžete se plně soustředit na ty opravdu důležité věci, které za vás nikdo jiný neudělá, a to je především růst vaší značky. My se díky FAPI můžeme plně koncentrovat na přípravu toho nejlepšího programu naší akce.
Chcete si usnadnit práci a mít výhodu před konkurencí? Nechcete už zapomenout vyřídit ani jednu jedinou objednávku, přejete si, aby pro vás chyby ve fakturách byly minulostí?
Zkuste si FAPI My jsme nadšené!