Adriana Jahňáková
General Manager LEGO CZ/SK
Adriana Jahňáková je generální ředitelkou společnosti LEGO pro Českou a Slovenskou republiku. Dříve na pozici Senior Marketing Director LEGO REEMEA vedla marketingové týmy ve 100 zemích světa. Vybudovala úspěšné marketingové týmy a přišla s byznysovými řešeními také v P&G, Coca-Cole, Plzeňském Prazdroji a LEGO Group. Pracovala na lokálních, regionálních a globálních pozicích v oblastech marketingu a prodeje, žila a pracovala v 6 zemích světa. Je mentorkou v programech Odyssey, Equilibrium a European Women on boards.
Co děláte, když vám něco nejde, jak jste si představovala?
Nechám to být… začnu dělat něco jiného, tím si vytvořím odstup. Pak vidím věci z jiného úhlu pohledu. Nebo se zeptám: „Jak by to vyřešila 6-letá holka?“
Co by pomohlo tomu, aby byl HLAS žen ve společnosti více slyšet?
Kdyby tak byly dívky vychovávané už od dětství a od dětství by viděly jiné úspěšné ženy ve vedoucích rolích.
Chystáte v roce 2022 nějakou „Změnu“?
Ano, bude to rok plný inovací, prioritizace a zaměření na věci s hlubším smyslem.
Co bych se o sobě chtěla dočíst:
Ocenění mé role jako mentorky – z úst mých úspěšných mentees 🙂
Zdroje inspirace:
Michele Obama „Becoming“, Madonna „Like a Virgin“
Adriana Jahňáková je generální ředitelkou společnosti LEGO pro Českou a Slovenskou republiku. Dříve na pozici Senior Marketing Director LEGO REEMEA vedla marketingové týmy ve 100 zemích světa. Vybudovala úspěšné marketingové týmy a přišla s byznysovými řešeními také v P&G, Coca-Cole, Plzeňském Prazdroji a LEGO Group. Pracovala na lokálních, regionálních a globálních pozicích v oblastech marketingu a prodeje, žila a pracovala v 6 zemích světa. Je mentorkou v programech Odyssey, Equilibrium a European Women on boards.
Co děláte, když vám něco nejde, jak jste si představovala?
Nechám to být… začnu dělat něco jiného, tím si vytvořím odstup. Pak vidím věci z jiného úhlu pohledu. Nebo se zeptám: „Jak by to vyřešila 6-letá holka?“
Co by pomohlo tomu, aby byl HLAS žen ve společnosti více slyšet?
Kdyby tak byly dívky vychovávané už od dětství a od dětství by viděly jiné úspěšné ženy ve vedoucích rolích.
Chystáte v roce 2022 nějakou „Změnu“?
Ano, bude to rok plný inovací, prioritizace a zaměření na věci s hlubším smyslem.
Co bych se o sobě chtěla dočíst:
Ocenění mé role jako mentorky – z úst mých úspěšných mentees 🙂
Zdroje inspirace:
Michele Obama „Becoming“, Madonna „Like a Virgin“