Jana Petrová
Head of Plant Based Category CEE | Danone a.s.
Téma mentoringu
Autentický leadership
Mám 20 let zkušeností v oblasti marketingu na různých marketingových pozicích. Nyní vedu v Danone rostlinnou kategorii v regionu střední a východní Evropa. Mám na starosti tým marketingových specialistů různých zkušeností a seniority a jsem zodpovědná za jejich růst, rozvoj a motivaci. Mým životním cílem je skloubit výchou tři děti, práci a čas na sebe, tak abych se mohla těšit na každé nové ráno.
Být dobrý leadrem je výzva. Nestačí přečíst jsi nějaké příručky, absolovat odborné kurzy a pak se snažit tyto znalosti aplikovat do praxe. Být dobrým leadrem znamená především být autentický/-á. Za mě dobrý leader by měl umět naslouchat, respektovat ostatní, podporovat týmovou spolupráci, být schopný se rychle a efektivně rozhodnout, motivovat a inspirovat. Ale při tom všem by hlavně neměl zapomenout být sám sebou. Lidskou bytostí, která má své přednosti a silné stránky, ale taky občas chybuje a pořád pracuje na své lepší verzi sebe samého.
Mám 20 let zkušeností v oblasti marketingu na různých marketingových pozicích. Nyní vedu v Danone rostlinnou kategorii v regionu střední a východní Evropa. Mám na starosti tým marketingových specialistů různých zkušeností a seniority a jsem zodpovědná za jejich růst, rozvoj a motivaci. Mým životním cílem je skloubit výchou tři děti, práci a čas na sebe, tak abych se mohla těšit na každé nové ráno.
Být dobrý leadrem je výzva. Nestačí přečíst jsi nějaké příručky, absolovat odborné kurzy a pak se snažit tyto znalosti aplikovat do praxe. Být dobrým leadrem znamená především být autentický/-á. Za mě dobrý leader by měl umět naslouchat, respektovat ostatní, podporovat týmovou spolupráci, být schopný se rychle a efektivně rozhodnout, motivovat a inspirovat. Ale při tom všem by hlavně neměl zapomenout být sám sebou. Lidskou bytostí, která má své přednosti a silné stránky, ale taky občas chybuje a pořád pracuje na své lepší verzi sebe samého.