Kateřina Fišerová
CEO SmartSelling a.s.
CEO SmartSelling a.s.
Jsem transformativní koučka a generální ředitelka společnosti SmartSelling a.s. Společnost vedu v duchu svobodné a slušné firmy, přijímající zodpovědnost za společnost a prostředí, ve kterém žijeme. Pomocí aplikace pro e-mailing a marketingovou automatizaci – SmartEmailing, kterou vyvíjíme, podporujeme firmy a podnikatele v budování vztahů se zákazníky.
„Věřím, že pro Váš život jste tou nejmoudřejší a nejdůležitější bytostí Vy. Nepotřebujete se učit od jiných.“
Máme v sobě spoustu zarytých představ, jaké by měly naše vztahy být, jak by měly vypadat, jak na nich máme pracovat podle toho, kdo s kým mluví: kouč – klient, soused – sousedka, zaměstnanec – šéf, klient – podnikatel, rodič – dítě. Většina představ je pak o tom, jak by se měl chovat ten druhý…
Miliony rolí a nálepek vytváří dojem, že je budování vztahů složité. Není. Ona samotná představa „budování“ je úplně mimo. Vytváření vztahů je pro nás totiž přirozená věc. Všichni to umíme. Jen jsme zapomněli, jak se to dělá.
Chci Vám ukázat, jak porozumění podstatě vztahů změnilo můj život i firmu, obrátilo marketing vzhůru nohama a přineslo nám i klientům více užitku a radosti ze vztahů i spolu-práce.
CEO SmartSelling a.s.
Jsem transformativní koučka a generální ředitelka společnosti SmartSelling a.s. Společnost vedu v duchu svobodné a slušné firmy, přijímající zodpovědnost za společnost a prostředí, ve kterém žijeme. Pomocí aplikace pro e-mailing a marketingovou automatizaci – SmartEmailing, kterou vyvíjíme, podporujeme firmy a podnikatele v budování vztahů se zákazníky.
„Věřím, že pro Váš život jste tou nejmoudřejší a nejdůležitější bytostí Vy. Nepotřebujete se učit od jiných.“
Máme v sobě spoustu zarytých představ, jaké by měly naše vztahy být, jak by měly vypadat, jak na nich máme pracovat podle toho, kdo s kým mluví: kouč – klient, soused – sousedka, zaměstnanec – šéf, klient – podnikatel, rodič – dítě. Většina představ je pak o tom, jak by se měl chovat ten druhý…
Miliony rolí a nálepek vytváří dojem, že je budování vztahů složité. Není. Ona samotná představa „budování“ je úplně mimo. Vytváření vztahů je pro nás totiž přirozená věc. Všichni to umíme. Jen jsme zapomněli, jak se to dělá.
Chci Vám ukázat, jak porozumění podstatě vztahů změnilo můj život i firmu, obrátilo marketing vzhůru nohama a přineslo nám i klientům více užitku a radosti ze vztahů i spolu-práce.