Kateřina Tygl
Marketingová konzultantka
Téma mentoringu:
Jak napsat větu, která vás prodá
Marketingová konzultantka
Téma mentoringu:
Jak napsat větu, která vás prodá
Clarion Congress Hotel Prague
Projdeme společně, jak dobře marketingově popsat své služby nebo produkt. Zkrátka, jak se dobře prodat. Odnesete si vlastní „marketingovou větu“, kterou můžete použít na svůj web, vizitku nebo do podpisu e-mailu. Jako bonus vám prozradím nejčastější chyby, kde utopí moji klienti v marketingu nejvíce peněz.
Marketingu se věnuji 13 let. Prošla jsem firmami jako je L’Oréal či Digimind, kde jsem z Paříže vedla marketingové oddělení s pobočkami v USA, Singapuru, Francii a Maroku. Spoluzaložila jsem digitální agenturu a založila komunitu Ženy v byznysu. Nyní jsem 6 let na volné noze. Moje současná superschopnost je slaďování práce a péče o děti, o sebe a o vztah s manželem.
Co pro vás znamená slovo “příležitost”?
Příznivý okamžik v životě, který je dobré využít. Protože jej nemá každý. Vážím si každé příležitosti a zároveň si přeji, aby těch pozitivních příležitostí bylo na světě využito co nejvíce.
Co byste popřála Equal Pay Day k 15. narozeninám?
Přeji hodně energie do pořádání dalších ročníků. Je to skvělá akce! A také spoustu výborně využitých příležitostí pro pořadatele i účastníky konference.
Jaká příležitost vám změnila život?
Příležitostí bylo! Kariérně mě nejvíce potěšila ta, že jsem dostala příležitost pracovat v Paříži bez francouzštiny. Dokonce s ne moc dobrou angličtinou. Nakonec jsem odcházela jako marketingová manažerka založit vlastní firmu.
Jakou příležitost jste propásla?
Chtěla jsem jít studovat IT, ale bála jsem se, že v tom nebudu dost dobrá. Teď vím, že jsem se hodně mýlila.
Marketingová konzultantka
Téma mentoringu:
Jak napsat větu, která vás prodá
Clarion Congress Hotel Prague
Projdeme společně, jak dobře marketingově popsat své služby nebo produkt. Zkrátka, jak se dobře prodat. Odnesete si vlastní „marketingovou větu“, kterou můžete použít na svůj web, vizitku nebo do podpisu e-mailu. Jako bonus vám prozradím nejčastější chyby, kde utopí moji klienti v marketingu nejvíce peněz.
Marketingu se věnuji 13 let. Prošla jsem firmami jako je L’Oréal či Digimind, kde jsem z Paříže vedla marketingové oddělení s pobočkami v USA, Singapuru, Francii a Maroku. Spoluzaložila jsem digitální agenturu a založila komunitu Ženy v byznysu. Nyní jsem 6 let na volné noze. Moje současná superschopnost je slaďování práce a péče o děti, o sebe a o vztah s manželem.
Co pro vás znamená slovo “příležitost”?
Příznivý okamžik v životě, který je dobré využít. Protože jej nemá každý. Vážím si každé příležitosti a zároveň si přeji, aby těch pozitivních příležitostí bylo na světě využito co nejvíce.
Co byste popřála Equal Pay Day k 15. narozeninám?
Přeji hodně energie do pořádání dalších ročníků. Je to skvělá akce! A také spoustu výborně využitých příležitostí pro pořadatele i účastníky konference.
Jaká příležitost vám změnila život?
Příležitostí bylo! Kariérně mě nejvíce potěšila ta, že jsem dostala příležitost pracovat v Paříži bez francouzštiny. Dokonce s ne moc dobrou angličtinou. Nakonec jsem odcházela jako marketingová manažerka založit vlastní firmu.
Jakou příležitost jste propásla?
Chtěla jsem jít studovat IT, ale bála jsem se, že v tom nebudu dost dobrá. Teď vím, že jsem se hodně mýlila.