Zuzana Lošáková
Corporate Affairs Director Central Europe, Mars Czech
Corporate Affairs Director Central Europe, Mars Czech
Zuzana se 15 let věnuje reputaci firem, pomáhá jim budovat vztahy s veřejností a vládními institucemi. V průběhu své kariéry působila na Slovensku i v Čechách jako Public Relations expert, budovala interní a externí komunikaci pro SABMiller na Slovensku, kde pomáhala udržet pověst firmy v době významných organizačních změn. Poté vedla komunikaci Slovenského Tesca, včetně Tesco Nadace a charitativních komunitních aktivit pro Tesco na Slovensku. Aktuálně působí ve společnosti Mars jako ředitelka vnějších vztahů pro Střední Evropu, kde má na starosti komunikaci společnosti pro 4 regiony: Česko, Slovensko, Rumunsko a Maďarsko. Zajímá se o seberozvoj, podporu žen a jejich zastoupení ve vedení firem a firemní kulturu.
O tom, jak důležité je začít cestu vlastního sebepoznání a nikdy nepřestat na sobě pracovat, proč by ve vás měli ostatní věřit, a jaké prostředí potřebujete, abyste uspěli. „Nesnažte se chytat motýly, tak, že je budete honit. Unavíte se. Raději vybudujte zahradu, která bude motýly přitahovat.“
Co by pomohlo tomu, aby byl HLAS žen ve společnosti více slyšet?
Vlastnosti ako empatia či záujem a starostlivosť o blaho druhých musia byť cenené ako vlastnosti lídrov a nesmú byť v biznise nesprávne interpretované ako slabosť. Skutočný líder nie je ten, koho najviac počuť a kto sa najsilnejšie presadzuje i na úkor iných.
Corporate Affairs Director Central Europe, Mars Czech
Zuzana se 15 let věnuje reputaci firem, pomáhá jim budovat vztahy s veřejností a vládními institucemi. V průběhu své kariéry působila na Slovensku i v Čechách jako Public Relations expert, budovala interní a externí komunikaci pro SABMiller na Slovensku, kde pomáhala udržet pověst firmy v době významných organizačních změn. Poté vedla komunikaci Slovenského Tesca, včetně Tesco Nadace a charitativních komunitních aktivit pro Tesco na Slovensku. Aktuálně působí ve společnosti Mars jako ředitelka vnějších vztahů pro Střední Evropu, kde má na starosti komunikaci společnosti pro 4 regiony: Česko, Slovensko, Rumunsko a Maďarsko. Zajímá se o seberozvoj, podporu žen a jejich zastoupení ve vedení firem a firemní kulturu.
O tom, jak důležité je začít cestu vlastního sebepoznání a nikdy nepřestat na sobě pracovat, proč by ve vás měli ostatní věřit, a jaké prostředí potřebujete, abyste uspěli. „Nesnažte se chytat motýly, tak, že je budete honit. Unavíte se. Raději vybudujte zahradu, která bude motýly přitahovat.“
Co by pomohlo tomu, aby byl HLAS žen ve společnosti více slyšet?
Vlastnosti ako empatia či záujem a starostlivosť o blaho druhých musia byť cenené ako vlastnosti lídrov a nesmú byť v biznise nesprávne interpretované ako slabosť. Skutočný líder nie je ten, koho najviac počuť a kto sa najsilnejšie presadzuje i na úkor iných.