Když se řekne Equal Pay Day, co Vás napadne? Ženy, rovnost, mentoring, cukrovinky…Moment, to tam přece nepatří! Ale co když ano? Dlouhodobá partnerství jsou ty nejlepší a nejsladší. Jsme nesmírně vděční, že Vám můžeme představit našeho generálního partnera společnost Mondelez International.
Generálním partnerem pro letošek se stala opět společnost, která je jedním z největších výrobců cukrovinek a pečených produktů na světě. Mondelez International zaměstnává 80 tisíc lidí a prodává své výrobky ve více než 150 zemích. Mezi nejznámější globální značky patří čokolády Toblerone, Milka a Cadbury Dairy Milk; sušenky OREO, belVita a LU a bonbóny a žvýkačky Halls a Trident. Do portfolia produktů na českém a slovenském trhu patří také značky BeBe Dobré ráno, Brumík, Fidorka, Figaro, Kolonáda, Miňonky, Opavia, Tatranky či TUC.
V České republice a na Slovensku společnost působí od roku 1992. Ve čtyřech továrnách, dvou obchodních jednotkách a centru sdílených služeb zaměstnává téměř 2,5 tisíce lidí a obchodní zastoupení firmy zde prodává okolo 500 produktů pod 16 značkami.
Dobře nastavená firemní kultura je důkazem toho, že často zmiňované argumenty mužů o tom, že ženy prostě “nejsou” a do vedení se nehrnou, či o pozice ve vedení nemají zájem, se nezakládá na pravdě. Ve společnosti Mondelez hledají v lidech silné stránky a nutí je rozvíjet se a kariérně postupovat. Velmi intenzivně pracují s lidským potenciálem.
Seznamte se s generální ředitelkou pro region ČR, SR a Maďarsko Ivanou Tůmovou. K lidem se chová tak, jak by chtěla, aby se oni chovali k ní. Je přirozená a jde příkladem. Má ráda dynamickou práci a protože umí požádat o pomoc, zapojuje tak všechny kolem sebe a vytváří akční tým. A není to jen tak ledajaká ředitelka. Uspěla v prestižní anketě TOP ženy Česka 2021 mezi 25 ženami v kategorii „TOP manažerka” a v anketě TOP CEO 2021 časopisu Forbes uspěla v konkurenci 21 nejúspěšnějších a nejinspirativnějších šéfů Česka.
„Rovnost je fér a je dobrá pro byznys, nejde o ženy a muže. Je špatné dělat rozdíly mezi lidmi, ženy prokazatelně tahají za kratší konec provazu co do odměňování a přitom do společnosti přináší něco unikátního. Typologicky barevné týmy přinášejí něco víc kreativnějšího a zajímavého, než týmy složené z typově stejných lidí. Různorodost je přínosem pro firmy i ekonomiku. Musíme dát prostor talentu a zasadit se o to, aby bariéry ve formě nerovného odměňování byly odstraněny,“ říká gIvana Tůmová. Zde si můžete připomenout její vystoupení na Equal Pay Day v roce 2022.
S Ivanou Tůmovou budete mít možnost se potkat i letos na páteční konferenci 31.3. 2023. Ze zahraničních hostů se pak můžete těšit na Elke Miltrup-Altunok, Senior Vice President Human Resources|Regional People Lead MEU.
Další osobnosti, reprezentující společnost Mondelez, budou Lucie Nováková, People Lead/FMCG a Yaa Peprah Amekudzi,
Head of Cocoa Life Program in Ghana. S oběma dámami budete mít možnost se setkat během mentoringů. Lucie Nováková se přestaví v sobotu 1. dubna 2023 s tématem Zaměřte se na svou energii, Yaa Peprah Amekudzi v neděli 2. dubna 2023 v rámci online mentoringu.
A co od 14. ročníku EPD očekává sama Ivana? „Těším se na sdílení zkušeností z jiných oblastí podnikání a inovativní přístupy, které by mohly být podnětem pro naši společnost. A těším se o to více, protože tato akce je organizována ženami, ale nejen pro ženy, a jsem přesvědčena, že právě my ženy umíme nejen v oblasti firemní kultury přicházet s neobvyklými a funkčními nápady. Ženy ve vedení totiž přinášejí do těsta, ze kterého leadership pečeme, jiné ingredience. Zejména empatii, sdílení a naslouchání. Zatímco muži přidají dravou energii, odvahu a rychlé řešení. Výsledkem této kombinace je firemní kultura, která může připomínat tolik oblíbenou sladkou sušenku,”
Děkujeme společnosti Mondelez International za toto sladké partnerství.
KEY WORDS:
#partnerství #rovnépříležitosti #diverzita #SGDs #podnikání #ESG #udržitelnost #firemníkultura #vzdělávání #BPWCR #mentoring #WEPs #Equalpayday2023 #hlasžen #býtvidětaslyšet