2021: #počítejtesnámi
12. rok tradiční konference | 2. ročník na online platformě
7 dní motivace a inspirace | 918 aktivních účastnic a účastníků
52 externích mediálních výstupů kampaně | 6 měsíční kampaň
39 speakerů konference | 60 mentorek
Equal Pay Day se stal prostorem, ve kterém je hlas žen silně slyšet.
Diskutujeme o tématech, která se jinde těžko otevírají.
1.4. 2021 TZ: Vzájemná podpora jako klíč ke změně.
Česká republika má pátý nejvyšší rozdíl v platech mužů a žen v EU ve výši 18,9 % oproti unijnímu průměru 14,1 %. Příčiny, důsledky a nástroje pro narovnání komunikujeme odborně se systémovým projektem 22 % K ROVNOSTI.
Publicita 12. ročníku vykazuje přes 52 externích mediálních výstupů v 6 měsíční kampani. Hlavní mediální partner TV Nova pozval 6 hostů do Snídaně s Novou a publikoval 4 články na tn.cz. Celková hodnota komunikace EPD podle mediaplánu na rok 2020 byla vyčíslena agenturou Wunderman Thompson na 3,5 milionu Kč » Pro média