Vážení partneři 13. ročníku akce Equal Pay Day, děkujeme, že jste součástí nejvýznamnější konference o ženách v České Republice. Dovolujeme si připojit Organizační informace a důležité kontakty pro naši další komunikaci a přípravy akce:
Termín konání:
8. dubna 2022 Konference | Program | Osobnosti | Vstupenky
a 9. dubna 2022 Mentoringový den | Program | Mentorky | Registrace
Oba dny akce probíhá od 8,00 – 18,00 hodin
Místo konání: Clarion Congress Hotel Prague, Freyova 33, Praha 9 Vysočany, do 3. patra s kongresovými prostory lze vyjet i výtahem z garáží NC Fenix, nebo z hotelového lobby
Doprava MHD: metro stanice Vysočanská, autobusy 136, 151, 152, 177, 183, 195
autem: parkování v NC Fénix na 3 hodiny zdarma, o víkendu až 5 hodin
Potřebujete k nám doručit roll up, dárky do VIP tašek či tomboly, nebo cokoliv ke stánku?
- Dárky do červených VIP tašek (150 kusů) a tombolu prosíme doručit ve čtvrtek 7.4.2022 mezi 10.30 – 14.00 hodin
- firemní Roll up lze doručit do hotelu až do 18 hodiny
- Stánky bude možné připravovat až od 19 hodiny díky jiné probíhající akci (informace níže)
Děkujeme za Vaši dochvilnost.
Vzhledem k velikosti akce Vás prosíme o čitelné označení obalů i roll upů (nebo vložení vizitky), abychom mohly garantovat jejich správné zabalení při vracení.
Důležité kontakty:
Alena Řezaninová, vklady do tašek, alena.rezaninova@bpwcr.cz tel. 736 163 461
Alena Borhyová, stánky, roll upy a tombola, alena.borhyova@bpwcr.cz tel. 601 385 997
případně Helena Dreiseitlová, Helena.Dreiseitlova@bpwcr.cz, tel 731 970 136
Rampa k nákladnímu výtahu je umístěna těsně před vjezdem do garáží vpravo.
Prosím pozor! V hotelu NENÍ DOVOLENO používat nákladní výtahy bez dozoru hotelového personálu pod pokutou. S větším nákladem prosím kontaktujte přímo hotelovou koordinátorku:
Danielu Kratochvílovou, tel. 725 748 043.
MÁTE REZERVOVANÝ STÁNEK NA AKCI?
Příprava stánků na pátek 8.4. (či dvoudenní) je možná ve čtvrtek 7.4. až od 19 – 21 hodiny. Jiné varianty mohou být dohodnuté pouze po dohodě s paní Alenou Borhyovou.
Příprava stánků na sobotu 9.4. je možná v pátek 8.4. od 19 hodiny,
Na každý den stavíme stánky zvlášť. Dvoudenní stánky se snažíme zachovat na stejném místě.
Pro jiné časy či požadavky prosím kontaktujte koordinátorku Alenu Borhyovou.
Stánek na akci připravujeme jako 1 stůl 180 x 90 cm s bílým ubrusem, 2 židle a prostor na Váš roll up. Jiné požadavky jako přívod elektrické energie prosím hlaste předem (je nutné objednávat). Wi-FI je v konferenčním prostoru zpoplatněna. Na každý stánek počítáme standardně s účastí 2 osob. Děkujeme za zaslání kontaktní osoby za stánek na alena.borhyova@bpwcr.cz. Po příchodu v den konání akce se prosím registrujte pro získání barevné pásky na registraci u šaten.
Pokud budete přivážet velké množství materiálu nebo zboží na paletách, využijte prosím hotelové rampy a následujte pokyny zaměstnanců hotelu tak, abyste se v prostoru stihli všichni vystřídat. (viz výše)
UKONČENÍ AKCE: Sobota v 18 hodin – stánky v sále je možné uklízet až po skončení akce, tj. 18 hodin, stánky ve foyer je možné začít sklízet v 17 hodin.
PRAKTICKÉ INFORMACE:
- Občerstvení
Celodenní pitný režim Vám můžeme nabídnout díky našim partnerům – minerální voda Mattoni, osvěžující ochucený Birell od Asahi, ovocné nápoje Relax Pulpy & Dr Witt od společnosti Maspex, nápojovou ambulance nabídne kávu Loefbergs i s variantou rostlinného mléka od Green Heads, či kvalitní čaj od Ahmad Tea.
- Váš brand & Equal Pay Day
Spojte svou značku z Equal Pay Day a využijte této skvělé příležitosti spolupráce zviditelněním své značky. Pomocí hashtagu #epd2022 nebo #ženysobě se připojíte ke všem partnerům akce i samotné kampani. Facebook, Linked IN, Instagram
@bpwcr připojíte pořádající organizaci, nebo @equalpaydayczech akci samotnou
Bannery různých velikostí naleznete zde.
- Tombola & výtěžek a dárky
Děkujeme za vaše dárky do tomboly. Letošní výtěžek tomboly podpoří Nadační fond NEJLEPŠÍ PŘÍTEL Významným dárcům děkujeme na sociálních sítích. Pokud máte ještě zájem prezentovat Vaše produkty či služby v tombole a podpořit dobrou věc, spojte se prosím s koordinátorkou ingrid.surova@bpwcr.cz.
Těšíme se na setkání s Vámi.
Za organizační tým Equal Pay Day
Helena Dreiseitlová
Tel: 731 970 136 | www.mentorky.cz