Mondelēz International

Lídr v oblasti občerstvení s nabídkou ikonických globálních a lokálních značek.

Společnost, která je jedním z největších výrobců cukrovinek a pečených produktů na světě, zaměstnává 80 tisíc lidí a prodává své výrobky ve více než 150 zemích. Mezi její nejznámější globální značky patří čokolády Toblerone, Milka a Cadbury Dairy Milk; sušenky OREO, belVita a LU a bonbóny a žvýkačky Halls a Trident. Do portfolia produktů na českém a slovenském trhu patří také značky BeBe Dobré ráno, Brumík, Fidorka, Figaro, Kolonáda, Miňonky, Opavia, Tatranky či TUC.

V České republice a na Slovensku naše společnost působí od roku 1992. Ve čtyřech továrnách, dvou obchodních jednotkách a centru sdílených služeb zaměstnává téměř 2,5 tisíce lidí a obchodní zastoupení firmy zde prodává okolo 500 produktů pod 16 značkami. Generální ředitelkou pro region ČR, SR a Maďarska je Ivana Tůmová.

22 % K ROVNOSTI

@rovnáodměna

je systémový projekt Ministerstva práce a sociálních věcí pro snižování rozdílů v odměňování žen a mužů v ČR. Zapojuje do řešení všechny aktéry na úrovni veřejné správy, institucí i byznysu. Výstupem jsou konkrétní nástroje jako kalkulačka reálných výdělků žen a mužů na trhu práce, Logib – sebetestovací nástroj pro zaměstnavatele přejatý ze Švýcarska pro zjištění rozdílu v odměňování uvnitř organizace, metodické materiály pro Úřad práce a Státní úřad inspekce práce pro předcházení vzniku nerovností a kontroly rovného odměňování u zaměstnavatelů. Vše je podloženo výzkumy a analýzami, dobrými praxemi ze zahraničí a osvětovou kampaní pro širokou veřejnost.

Mars Czech

Mars je rodinná firma s více než stoletou historií,

nabízí širokou škálu produktů pro spotřebitele a jejich zvířecí mazlíčky. Vyrábí některé z nejoblíbenějších značek na světě, jako jsou například M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®,  ORBIT®, SKITTLES®, UNCLE BEN’S® a spoustu dalších. Společnost se pravidelně umisťuje na předních příčkách v prestižní globální soutěži Great Place To Work®. Kanceláře společnosti jsou pet friendly a spolupracovníci si tak můžou přivést své domácí mazlíčky do práce s sebou. Mars se zaměřuje na angažovanost a motivaci svých spolupracovníků, jak firma nazývá své zaměstnance, a na naplňování pracovního potenciálu každého z nich.

Marsu záleží na diverzitě a v rámci této oblasti se mimo jiné soustředí i na odstraňování možných bariér pro ženy na jejich kariérní cestě do top managementu firmy. Celosvětově společnost přesáhla milník 40% žen v top managementu, ve střední Evropě tvoří ženy polovinu leadership týmu.

Raiffeisenbank

RAIFFEISENBANK je pátou největší bankou v ČR

Princip budování komunity, kde si lidé současně pomáhají navzájem, stály už u zrodu bankovní skupiny Raiffeisen v 19. století. Chceme být bankou, která podporuje diverzitu, protože věříme, že přináší více nápadů, inovací i otevřenosti. Respektujeme různé životní situace, které ale přináší různorodé potřeby. V praxi to představuje na míru ušitá nabídka rozvoje, benefitů a specifických aktivit pro různé skupiny našich lidí.

Tou je například iniciativa Tátové a mámy s námi, workshopy pro ženy v managementu a akce zaměřující se na témata rodičovství, péče o děti, ale i sama o sebe. Úplnou novinkou je IT akademie, což je vlastně interní možnost„rekvalifikace“ pro ženy na mateřské dovolené.

Philip Morris ČR a.s.

Společnost PMI už není jen klasická tabáková společnost

Společnost Philip Morris International už není jen klasická tabáková společnost, jakou známe z minulosti. Prochází největší transformací od dob svého vzniku a dnes ji můžeme označit jako průkopníka v nikotinovém průmyslu, která je založená na nejmodernějších technologiích a čerpá z vědeckých poznatků. Dceřiná společnost Philip Morris ČR a.s. v České republice vyrábí a prodává tabákové výrobky a distribuuje bezdýmné zařízení IQOS, tabákové náplně HEETS a další související příslušenství. Firma zde působí již od roku 1992 a zaměstnává více než tisíc lidí. Přes 30 let přispívá různým charitativním projektům včetně těch, které zahrnují podporu sociálních programů zaměřených na zlepšení životních podmínek v místních komunitách.

Kaufland

Již počtvrté v řadě držitelem ocenění „Top Employer"

Nabízíme denně široký sortiment kvalitních produktů v příjemném prostředí a s jedinečným zákaznickým servisem. Jsme moderní společností, mezi jejíž hlavní hodnoty patří férovost, stabilita a dynamika. Naším mottem je „Kdo se přestává zlepšovat, přestává být dobrým.“ A proto podporujeme vzdělávání a kariérní rozvoj našich zaměstnanců. Ať už se jedná o naše prodejny, kterých je v tuto chvíli 137, dále 2 logistická centra, vlastní masozávod nebo také centrálu.

Vytváříme prostředí pro otevřenou komunikaci, sdílení nápadů a také týmovou spolupráci. Díky ní se nám společně daří nejen v plnění našich obchodních cílů, ale také cílů v oblasti sociální zodpovědnosti CSR aktivit.

Clarion Congress Hotel Prague

patří mezi největší kongresová centra v ČR

Svým hostům se snažíme nabídnout maximální komfort a vysokou úroveň služeb. A protože si uvědomujeme, že spokojenost hostů závisí na profesionalitě a spokojenosti zaměstnanců, vypracovali jsme pro ně rozsáhlý program benefitů, včetně podpory vzdělávacích a sportovních aktivit.

Podporujeme projekty, které se zaměřují na pomoc znevýhodněným, ochranu přírody, rozvoj a vzdělávání mladé generace v nejbližším okolí hotelu i v dalších regionech ČR. Podle povahy projektu přispíváme formou lidských zdrojů, materiálové či finanční pomoci.

Pro vedení hotelu je velmi důležitá společenská odpovědnost, udržitelnost podnikání a šetrnost k životnímu prostředí. Jsme součástí ekologického programu JOIN PURE STAY a podporujeme zodpovědný ekologický přístup v hotelovém provozu. K dalším aktivitám patří chov včel a pěstování vlastních bylinek. Všechny tyto produkty jsou využívány pro hotelové účely.  

Wunderman Thompson

mezinárodní marketingová agentura s více než 200 pobočkami na 70 trzích

pomocí nejmodernějších technologií propojujeme tvrdá data s neotřelou kreativitou. Ve Wunderman Thompson inspirujeme sebevědomé značky k růstu, soustředíme se na přímou a personalizovanou komunikaci se zákazníkem a kreativní kampaně zakládáme na práci s daty.

Nabízíme svým zaměstnancům mnoho interních programů, které podporují jejich komplexní rozvoj. Velice oblíbený je mezinárodní program Pass it on, který podporuje ženský leadership a poskytuje prostor pro vzájemnou spolupráci a sdílení zkušeností nejen mezi ženami v byznysu.