Generální partner konference

Společnost Philip Morris ČR patří mezi top zaměstnavatele v regionu zaměstnávající více než 1 300 osob, kteří významnou měrou přispívají k rozvoji společnosti a její transformaci. Pro to jim společnost vytváří vynikající pracovní prostředí, řadu příležitostí k osobnímu rozvoji a nabízí co možná nejlepší podmínky bez rozdílů. Tento přístup potvrzuje například certifikace rovného přístupu k odměňování EQUAL-SALARY. Jako součást přední globální organizace také klade důraz na udržitelnost ve všech aspektech podnikání a po více než třicet let významně přispívá na komunitní a charitativní projekty napříč širokým spektrem organizací i zaměření.

Odborný partner

Rovná odměna je systémový projekt Ministerstva práce a sociálních věcí pro snižování rozdílů v odměňování žen a mužů v ČR. Zapojuje do řešení všechny aktéry na úrovni veřejné správy, institucí i byznysu již od roku 2016. Výstupem jsou konkrétní nástroje jako kalkulačka reálných výdělků žen a mužů na trhu práce, Chytrý HR nástroj Logib – sebetestovací nástroj pro zaměstnavatele přejatý ze Švýcarska pro zjištění rozdílu v odměňování uvnitř organizace, metodické materiály pro předcházení vzniku nerovností a kontroly rovného odměňování u zaměstnavatelů. Společně s Úřadem vlády byl vydán Akční plán rovného odměňování žen a mužů 2023–2026. Je to vůbec poprvé, kdy se Vláda České republiky zavázala řešit nerovné odměňování prostřednictvím samostatného dokumentu. Veškeré výstupy jsou podloženy výzkumy a analýzami, dobrými praxemi ze zahraničí a osvětovou kampaní pro širokou veřejnost.

Partneři akce

The Central European Initiative (CEI) is a regional intergovernmental forum established in 1989, following the fall of the Berlin wall. It gathers 17 Member States in Central, Eastern and South-Eastern Europe.

It supports a united Europe with shared values embracing all countries, regions, peoples and citizens; and fosters the strengthening of capacities of its Member States towards good governance, rule of law and sustainable economic development for stability, social cohesion, environmental sustainability, security and prosperity.

Jsme CPI Hotels, jedna z předních hotelových skupin působících nejen v České republice, ale i v zahraničí. Se širokým portfoliem hotelů poskytujeme našim hostům špičkové služby, maximální pohodlí a nezapomenutelné zážitky. Udržitelnost je pro nás klíčová, a proto jsme vytvořili program Join Pure Stay, který je součástí našeho každodenního provozu. Zaměřujeme se na snižování ekologické stopy našich hotelů, ochranu přírodních zdrojů a podporu odpovědného cestovního ruchu, aniž bychom jakkoli omezili komfort našich hostů.

Záleží nám také na pomoci druhým. Aktivně se zapojujeme do různých charitativních projektů a spolupracujeme s organizacemi, jako jsou Kapka Naděje, Chance 4 Children nebo Světluška. Rovnost a respekt jsou základními hodnotami naší společnosti. Podporujeme rovnocenné příležitosti pro muže i ženy na všech pracovních pozicích a vytváříme inspirativní a spravedlivé pracovní prostředí pro všechny.

Allianz pojišťovna je součástí přední světové pojišťovací skupiny Allianz SE. Na český trh vstoupila v roce 1993 a během svého působení si vybudovala pevnou pozici jedné ze tří největších českých pojišťoven. Nabízí komplexní škálu pojišťovacích a investičních produktů pro soukromou i firemní klientelu.
Allianz chce být lídrem v diverzitě a poskytovat všem zaměstnancům stejné příležitosti. Proto společnost již v roce 2021 prošla procesem certifikace a jako první společnost v Česku získala certifikát EDGE ASSESS (The Economic Dividends for Gender Equality). V roce 2023 pak úspěšně prošla recertifikací. Hloubkový audit, který tato certifikace vyžaduje, potvrdil, že se Allianz pravidelně a systematicky věnuje platové rovnosti žen a mužů a že rovnost přístupu a příležitostí je součástí firemní kultury, všech směrnic a procesů, včetně náboru, odměňování, vzdělávání a plánování nástupnictví. Allianz letos přináší program FINdependence zóny. 

Mars je rodinná firma s více než stoletou historií. Nabízí širokou škálu produktů pro spotřebitele a jejich zvířecí mazlíčky. Vyrábí některé z nejoblíbenějších značek na světě, jako jsou například M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, ORBIT®, SKITTLES®, UNCLE BEN’S® a spoustu dalších. Společnost se pravidelně umisťuje na předních příčkách v prestižní globální soutěži Great Place To Work®. Kanceláře společnosti jsou pet friendly a spolupracovníci si tak můžou přivést své domácí mazlíčky do práce s sebou. Mars se zaměřuje na angažovanost a motivaci svých spolupracovníků, jak firma nazývá své zaměstnance, a na naplňování pracovního potenciálu každého z nich.

Marsu záleží na diverzitě a v rámci této oblasti se mimo jiné soustředí i na odstraňování možných bariér pro ženy na jejich kariérní cestě do top managementu firmy. Celosvětově společnost přesáhla milník 40% žen v top managementu, ve střední Evropě máme více než 45% žen ve vyšších manažerských pozicích.

Jsme digitální banka, která stojí na lidském přístupu a otevřenosti. Už šestkrát jsme získali ocenění Nejpřívětivější banka roku 2023 a nově i ocenění Zodpovědná banka roku 2023. Tato ocenění nejsou jen o úsměvu bankovních poradců, ale i o kvalitě našich produktů a hodnotě pro klienta. Usnadňujeme život svým klientům, aby se mohli věnovat všemu, co jim dělá radost. A to samozřejmě platí i v případě našich zaměstnanců. Chceme být bankou, která podporuje diverzitu, protože věříme, že přináší více nápadů, inovací i otevřenosti. Respektujeme různé životní situace, které ale přináší různorodé potřeby. V praxi to představuje na míru ušitá nabídka rozvoje, benefitů a specifických aktivit pro různé skupiny našich lidí. Tou je například iniciativa Tátové a mámy s námi, workshopy pro ženy v managementu a akce zaměřující se na témata rodičovství, péče o děti, ale i sama o sebe. Novinkou je IT akademie, což je vlastně interní možnost „rekvalifikace“ pro ženy na mateřské dovolené.

Jsme přední světová potravinářská společnost zaměřená svými produkty na zdraví: čerstvé mléčné a rostlinné výrobky, balené vody a speciální výživa pro děti i dospělé. V současnosti vlastníme nejrozsáhlejší sbírku fermentačních bakterií na světě a naším dlouholetým posláním je přinášet zdraví co největšímu počtu lidí prostřednictvím potravin. Do roku 2025 se chceme stát jednou z prvních nadnárodních společností, které získaly certifikaci B Corp™. Pro region CEE (zahrnující Danone ČR, Slovensko, Maďarsko, Rumunsko a Bulharsko) se nám to to již povedlo.
V ČR dlouhodobě podporujeme neziskové organizace jako jsou Chance4Children, FOD Klokánek, Čtyřlístek dětem, Naděje Praha a Brno, Dětský domov v Chomutově a některé potravinové banky. Jsme partneři neziskovek Nedoklubko a Právě Teď. A skrz naší nadaci 1000 dní do života se snažíme pozitivně ovlivňovat výživu kojenců a batolat. V práci podporujeme rovné podmínky pro všechny, výsledkem, čeho je, že máme nulový rozdíl v odměňování mužů a žen.

Jsme největší kreativní a technologická mezinárodní agentura u nás, která vznikla spojením agentur Wunderman Thompson a VMLY&R. Děláme kreativu světové úrovně – dokazuje to šestatřicet sošek lvů z prestižního festivalu v Cannes v naší vitríně. Víme ale, že stavět dlouhodobý úspěch značek jen na kreativě nestačí. Proto u nás propojujeme budování značek se zákaznickou zkušeností a obchodními řešeními.
Využíváme k tomu kombinaci různých expertiz, od klasické reklamy přes digitální komunikaci, data, marketingové technologie, zákaznické programy až po aktivace a sportovní marketing. Pražský tým agentury tvoří téměř 500 talentů. Mezi naše klienty patří například společnosti Česká spořitelna, Kaufland, Dr. Max nebo innogy. Součástí pražské pobočky je i tým, který pracuje pro globální klienty jako Ford, Microsoft či GSK.
Už přes deset let také rozvíjíme vlastní projekt – rodinný běžecký seriál RunTour, který je dnes v běžecké komunitě fenoménem. To, co umíme nejlépe, rádi propůjčujeme i na dobrou věc. Pravidelně spolupracujeme pro bono s neziskovou organizací Člověk v tísni, prostřednictvím RunTour podporujeme Nadaci Leontinka a pro Český paralympijský výbor aktuálně připravujeme komunikační kampaň na paraolympiádu v Paříži.

Dále projekt podporují

Hlavní mediální partner

Ve Skupině Nova si velmi ceníme rozmanitosti a inkluzivity, což jsou klíčové pilíře naší firemní kultury a strategie. Jako zaměstnavatel se zavazujeme k vytváření pracovního prostředí, kde je každý zaměstnanec ceněn, respektován a má možnost plně rozvíjet své profesní i osobní schopnosti. Pro podporu těchto hodnot jsme zavedli řadu iniciativ a programů. Ty zahrnují školení, konference a vzdělávací programy pro zaměstnance. Již několik let jsme mediálními partnery Equal Pay Day, nebo jsme součástí mentoringového vzdělávacího programu pořádající organizace Business & Professional Women CR.

Mediální partneři

Produktoví partneři

Díky produktům našich partnerů vylepšujeme energii a atmosféru celého eventu. Děkujeme, seznamte se…

Hospitality Heroes

Partnerské hotely, které poskytují ubytování pro zahraniční vystupující, podporují zvyšující se kvalitu programu EPD a nepřímo tím podporují DEI cíle projektu, jako je férové odměňování a rovné příležitosti. Zároveň představují Prahu jako atraktivní destinaci pro návštěvy z celé Evropy.       

Our partner hotels providing accommodation for foreign speakers support the increasing quality of the EPD program and indirectly support DEI project goals such as fair remuneration and equal opportunities. At the same time, they represent Prague as an attractive destination for visitors from all over Europe.