Ve Skupině Nova si velmi ceníme rozmanitosti a inkluzivity, což jsou klíčové pilíře naší firemní kultury a strategie. Jako zaměstnavatel se zavazujeme k vytváření pracovního prostředí, kde je každý zaměstnanec ceněn, respektován a má možnost plně rozvíjet své profesní i osobní schopnosti. Pro podporu těchto hodnot jsme zavedli řadu iniciativ a programů. Ty zahrnují školení, konference a vzdělávací programy pro zaměstnance. Již několik let jsme mediálními partnery Equal Pay Day, nebo jsme součástí mentoringového vzdělávacího programu pořádající organizace Business & Professional Women CR.
Hlavní mediální partner
Partneři akce
Mars je rodinná firma s více než stoletou historií. Nabízí širokou škálu produktů pro spotřebitele a jejich zvířecí mazlíčky. Vyrábí některé z nejoblíbenějších značek na světě, jako jsou například M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, ORBIT®, SKITTLES®, UNCLE BEN’S® a spoustu dalších. Společnost se pravidelně umisťuje na předních příčkách v prestižní globální soutěži Great Place To Work®. Kanceláře společnosti jsou pet friendly a spolupracovníci si tak můžou přivést své domácí mazlíčky do práce s sebou. Mars se zaměřuje na angažovanost a motivaci svých spolupracovníků, jak firma nazývá své zaměstnance, a na naplňování pracovního potenciálu každého z nich.
Marsu záleží na diverzitě a v rámci této oblasti se mimo jiné soustředí i na odstraňování možných bariér pro ženy na jejich kariérní cestě do top managementu firmy. Celosvětově společnost přesáhla milník 40% žen v top managementu, ve střední Evropě máme více než 45% žen ve vyšších manažerských pozicích.
Jsme digitální banka, která stojí na lidském přístupu a otevřenosti. Už šestkrát jsme získali ocenění Nejpřívětivější banka roku 2023 a nově i ocenění Zodpovědná banka roku 2023. Tato ocenění nejsou jen o úsměvu bankovních poradců, ale i o kvalitě našich produktů a hodnotě pro klienta. Usnadňujeme život svým klientům, aby se mohli věnovat všemu, co jim dělá radost. A to samozřejmě platí i v případě našich zaměstnanců. Chceme být bankou, která podporuje diverzitu, protože věříme, že přináší více nápadů, inovací i otevřenosti. Respektujeme různé životní situace, které ale přináší různorodé potřeby. V praxi to představuje na míru ušitá nabídka rozvoje, benefitů a specifických aktivit pro různé skupiny našich lidí. Tou je například iniciativa Tátové a mámy s námi, workshopy pro ženy v managementu a akce zaměřující se na témata rodičovství, péče o děti, ale i sama o sebe. Novinkou je IT akademie, což je vlastně interní možnost „rekvalifikace“ pro ženy na mateřské dovolené.
Jsme přední světová potravinářská společnost zaměřená svými produkty na zdraví: čerstvé mléčné a rostlinné výrobky, balené vody a speciální výživa pro děti i dospělé. V současnosti vlastníme nejrozsáhlejší sbírku fermentačních bakterií na světě a naším dlouholetým posláním je přinášet zdraví co největšímu počtu lidí prostřednictvím potravin. Do roku 2025 se chceme stát jednou z prvních nadnárodních společností, které získaly certifikaci B Corp™. Pro region CEE (zahrnující Danone ČR, Slovensko, Maďarsko, Rumunsko a Bulharsko) se nám to to již povedlo.
V ČR dlouhodobě podporujeme neziskové organizace jako jsou Chance4Children, FOD Klokánek, Čtyřlístek dětem, Naděje Praha a Brno, Dětský domov v Chomutově a některé potravinové banky. Jsme partneři neziskovek Nedoklubko a Právě Teď. A skrz naší nadaci 1000 dní do života se snažíme pozitivně ovlivňovat výživu kojenců a batolat. V práci podporujeme rovné podmínky pro všechny, výsledkem, čeho je, že máme nulový rozdíl v odměňování mužů a žen.
Jsme největší kreativní a technologická mezinárodní agentura u nás, která vznikla spojením agentur Wunderman Thompson a VMLY&R. Děláme kreativu světové úrovně – dokazuje to šestatřicet sošek lvů z prestižního festivalu v Cannes v naší vitríně. Víme ale, že stavět dlouhodobý úspěch značek jen na kreativě nestačí. Proto u nás propojujeme budování značek se zákaznickou zkušeností a obchodními řešeními.
Využíváme k tomu kombinaci různých expertiz, od klasické reklamy přes digitální komunikaci, data, marketingové technologie, zákaznické programy až po aktivace a sportovní marketing. Pražský tým agentury tvoří téměř 500 talentů. Mezi naše klienty patří například společnosti Česká spořitelna, Kaufland, Dr. Max nebo innogy. Součástí pražské pobočky je i tým, který pracuje pro globální klienty jako Ford, Microsoft či GSK.
Už přes deset let také rozvíjíme vlastní projekt – rodinný běžecký seriál RunTour, který je dnes v běžecké komunitě fenoménem. To, co umíme nejlépe, rádi propůjčujeme i na dobrou věc. Pravidelně spolupracujeme pro bono s neziskovou organizací Člověk v tísni, prostřednictvím RunTour podporujeme Nadaci Leontinka a pro Český paralympijský výbor aktuálně připravujeme komunikační kampaň na paraolympiádu v Paříži.
Dále projekt podporují
Mediální partneři
Hospitality Heroes
Partnerské hotely, které poskytují ubytování pro zahraniční vystupující, podporují zvyšující se kvalitu programu EPD a nepřímo tím podporují DEI cíle projektu, jako je férové odměňování a rovné příležitosti. Zároveň představují Prahu jako atraktivní destinaci pro návštěvy z celé Evropy.