Publicitě konference, jejím hlavním tématům a zaměřením, ale i prezentaci jednotlivým partnerům věnujeme vysokou pozornost. Máme vytvořený unikátní systém sdílení informací a využíváme širokou síť mediálních partnerů, podporovatelů, ale také členek organizace BPWCR a mentorek. Konference a hlavní téma se tím dostává do povědomí širokého okruhu lidí.
15 tištěných a online rozhovorů s osobnostmi a partnery konference, 81 externích článků a částí článků s problematikou rovnosti platů, 14 mediálních partnerů, spoty na Frekvenci 1 a vystoupení v Českém Rozhlasu Plus, vystoupení v TV Nova a TV Seznam, 351 tis spotů v Bus TV po celé ČR, 5 tiskových zpráv, rozsáhlá kampaň na sociálních sítích akce, vytvoření aktuálního obsahu na webové podstránce Equal Pay – Rovnost platů ve spolupráci s projektem 22 % K ROVNOSTI od MPSV. Takový je zatím Equal Pay Day 2020.